lördag 21 juli 2007

Rosala

Nu har jag kommit ytterligare ett steg på vägen i klurigheterna runt bloggen. Kolla in bilderna nedan, visst verkar de ha bildtext, och dessutom är de klickbara. Vilken grej va?

Anyway, som synes på bilderna har vi haft det mycket mycket bra i Rosala. Skönt väder, sol 3 dagar av 4,5. Både jag, Jim och Erik har bränt oss varsin dag ungefär.



Jim dricker lyxvin på lördagens festmiddag. Inte varje dag hela tjottaballongen är samlad. Var väl för att vara exakt 2 år sedan va? När Jim fyllde 20.




Man måste upp på "höga berget" när man är på Brännskär. Dock var höga berget betydligt högre när jag var liten. Hur kommer det sig? Fundering nr 3 kanske?



Högsåra är en underbart vacker ö som jag varmt kan rekommendera om man befinner sig i Åbolands skärgård, imkrokarna runt Kasnäs. Farmors café is the shit.

Och nu fortsätter semestern med Ö-vik, än så länge har vi hunnit med shopping, heta räkor, en tur med ribb-båten och sällskapsspel. Inte illa vill jag påstå. Och det verkar som att vi tog delar av det fina vädret med oss hit oxå.

Inga kommentarer: