söndag 8 juli 2007

Hemmablind

Hemmablindhet är ju en roligt fenomen, hur kommer det sig att man inte ser sin egen skit? Eller, jo, nog har jag sett hur äckligt det blir runt fläkten i köket - vi har bara kolfilterfläkt som "filtrerar luften". Yeah right säger jag efter att ha avfettat typ hela köket.... Men fint blev det! Har noga aldrig blänkt så i det köket.

Nu tas ett djupt andetag för att orka jobba 4 hela dagar innan det blir semester. Hoppas att det finns mycket att göra, annars är det ju lätt att man slinker från jobbet tidigare, både för- och nackdelar med att kunna styra sin egen tid (=egna pengar)

1 kommentar:

Mia Hanström sa...

Hej!
Hittade din blogg. Jag har också just startat en ny på blogger; http://miahanstrom.blogspot.com/
efter att ha haft en (den finns kvar) på http://www.bloggen.fi/miah/
men tänkte att jag vill kunna göra mer av den så jag bytte häromdagen.
Såg att du hade lyckats med att få till "länkar till det här inlägget". Hur gjorde du?
Jag har också försökt få till bildtext men inte lyckats. Vet du?
Annars är allt väl och vi har nog mer sol här på Kumlinge än många andra har, jag förstått :)
Förstod att du jobbar på en rekryteringsfirma, berätta gärna lite mer.
Hälsningar
Mia Hanström