måndag 5 november 2007

Arken will always be Arken

Japp, där var allt precis som vanligt. Samma folk, lite nytt folk och lite folk som inte var där. Men det ser likadant ut, samma känsla. Haha, inte för att jag trodde att det hade ändrats sen i februari!

Helgen var mycket härlig, skönt att bara vara "hemma" med mamma och pappa, bara hänga med Maria och Fanny och snacka skit och bra saker. Mest boende. Hur lyckas ämnet komma upp precis överallt? Är det jag som gör det?

Ritade upp delar av köket i nya lägenheten, gotta love Ikea Home Planning!

Jag tänkte ta massa kort, men det gick som vanligt. Maria får man ju bara smyga på med kameran utan att hon märker det, och jag glömde ju bort att få fram kameran och smyga såklart...

Och jag köpte toksnygg lampa! Bilden gör den inte riktigt rättvisa, den passar perfekt bredvid soffan här framför mig =)










Summa summarum så var det en riktigt schysst helg, tack för den alla!

Inga kommentarer: