torsdag 25 oktober 2007

Värmdö Gymnasium

Nästan lika underligt som förra gången vi var dit Annika...

Igår stod jag iaf i ljushallen på Värmdö Gymnasium för att försöka rekrytera nytt fräscht blod. Det gick ju sådär men det är en annan historia. Iaf. Förbi gick det idel kända människor. Som jag inte vet vad heter. Men ändå.

Hon som alltid var gravid innan var det nu oxå.
Torbjörn. (huvva)
Han småsnygga engelskaläraren.
Rektor
Vad hette han då? Erhart? Eberhart? Äsch, ni vet vem.
Bråkman
Han långa spinkiga vi hade i nåt
Inte vår svenskalärare, men nån annans.
Syo:na

Med reservationer för Alzeihmers light, så kan jag ha fel på allt.
Men det verkar vara en trevlig skola, och det tyckte jag nog när jag gick där oxå. Men läskigt var det. Igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

vissa namn gav mig rysningar...