söndag 16 september 2007

Pablo Francisco et al

Eftermiddagen avnjöts på Chinateatern i sällskap av Janne Westerlund och Henrik Elmér som inledning, Flip Schultz som mellanakt och Pablo Francisco som huvudnummer. Till att börja med inser man ju att man går på stand-up alldeles för sällan, det är ju så roligt =)
Janne Westerlund var mycket underhållande, Henrik Elmér körde mest skämt ur "dagens roliga historia-kategorin" alltså det man hört många gånger förut.
Flip Schultz var absolut kvällens höjpunkt! Så rolig, ren och enkel humor, me like!
Pablo Francisco är ju grym som komiker med sina ljudeffekter, men jag vet inte om jag är lost ibland, men jag hängde då inte med alla gånger, speciellt inte när skämten känndes väldans amerikanska. Men det blir för mycket av effekterna och för lite humor tycker jag. Och självklart genomgående under kvällen var ju under-bältethumor, buskis så det förslår. Men det är ju kul det med =)

Om någon undrar vad det är som är så bra med ovanstående, spana in dem på Youtube!

2 kommentarer:

Anonym sa...

En vän till mig var och såg samma föreställning och tyckte precis som du!

Anonym sa...

har du glömt hur man bloggar darling!?