onsdag 27 juni 2007

Allmänna funderingar, midsommar och Luleå

Hörrni, midsommmar var great. Verkligen soft med massa ätande, umgänge, lite brasa, mycket trött, en del solande, lite bränna, massa vara ute och massa härliga skratt från ungarna.

Jag hade kameran med mig, som alltid nuförtiden, men inte fick jag upp den för det. Hur ska jag bli bättre på det här? Nåt tips? Tvinga sig till det? "Minst ett kort om dagen!" Om inte annat på Erik, och det är ju inte fy skam det =)

I helgen blir det Norrland igen, Luleå denna gång. Spännande att se nya delar av landet. Och hänga med mer skönt folk.

Igår hängde jag med Annika, hon är skön hon med.

Och nåt tränande blir det då inte av. Vill inte tänka på hur dyra mina träningspass på Eriksdalsbadet varit. *Huvva* Och inte lär det blir bättre över sommaren heller, vem vill sitta på ett gym när man kan vara ledig är min filosofi just nu.

Puss på er!

Inga kommentarer: